Functies die u nodig heeft om ondersteuning te bieden op een remote computer


ISL Online biedt u een heldere gebruikersinterface waarmee het zeer gemakkelijk navigeren is. Het is een web-based service die is ontworpen om u te helpen snel en eenvoudig on-demand supportsessies op te zetten of clientcomputers in te stellen voor veilige, onbeheerde toegang.

De bovenste balk van de console biedt een schat aan supportfuncties om u te helpen deskundige ondersteuning te bieden tijdens een remote sessie. U kan:

  • schakelen tussen het delen met een klant van uw eigen scherm en het bekijken van hun remote desktop,
  • bestandsbeheer openen om bestanden op de lokale en de remote computer te beheren,
  • een videogesprek met uw klant starten om de ondersteuning persoonlijker en effectiever te maken,
  • een zwart scherm forceren om gevoelige informatie op de remote computer te verbergen,
  • een remote computer herstart nadat u nieuwe software heeft geïnstalleerd en de bestaande sessie voor remote support
  • de streamkwaliteit veranderen door de kleurdiepte van het remote bureaublad aan te passen,
  • een sessie opnemen om op een later tijdstip af te spelen,
  • nog veel meer.

Ook interessant voor u

Nieuws & Events

Graag een demo? 15 Dagen GRATIS testen

U kunt nu geheel vrijblijvend ISL Online gedurende 15 dagen uitproberen. Laat ons iets weten via ons aanvraagformulier of geef ons een seintje op +32 (0)11 323 022.