ISL Online biedt u een heldere gebruikersinterface waarmee het zeer gemakkelijk navigeren is. Het is een web-based service die is ontworpen om u te helpen snel en eenvoudig on-demand supportsessies op te zetten of clientcomputers in te stellen voor veilige, onbeheerde toegang.
De bovenste balk van de console biedt een schat aan supportfuncties om u te helpen deskundige ondersteuning te bieden tijdens een remote sessie. U kan:
- schakelen tussen het delen met een klant van uw eigen scherm en het bekijken van hun remote desktop,
- bestandsbeheer openen om bestanden op de lokale en de remote computer te beheren,
- een videogesprek met uw klant starten om de ondersteuning persoonlijker en effectiever te maken,
- een zwart scherm forceren om gevoelige informatie op de remote computer te verbergen,
- een remote computer herstart nadat u nieuwe software heeft geïnstalleerd en de bestaande sessie voor remote support zonder onderbreking hervatten,
- de streamkwaliteit veranderen door de kleurdiepte van het remote bureaublad aan te passen,
- een sessie opnemen om op een later tijdstip af te spelen,
- en nog veel meer.
Bekijk video | Probeer nu gratis | Ik wil graag meer weten over ISL Online